Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

vissa dagar blir inte som man vill.

Vi hade det mycket trevligt hemma hos Oliver i Vallda igår, trots snöovädret och en lång väg från busshållplatsen. Idag vaknade (väcktes) vi och skulle gå till bussen vid 10 i 12. Vi gick då och kom fram till busshållplatsen några minuter innan bussen skulle gå, vilket var ungefär halv 1. Men bussen var sen och Oliver var tvungen att gå hem igen så jag och Marcus stod kvar där ensamma i den kalla busskuren. En halvtimma senare hade bussen fortfarande inte kommit och vi var ganska genomfrusna 10 minuter senare när en buss äntligen kom förbi och plockade upp oss. Det vet inte ens den bussen som vi skulle med men busschauffören sa att bussen skulle gå till Kungsbacka så vi tvekade inte ens med att få komma in i en varm buss och tina fötterna.
Vi kom till Kungsbacka station klockan 20 i 2 och skiljdes åt där för att min buss hem skulle gå 13.47. Klockan 10 över 2 hade bussen inte kommit dit och jag orkade verkligen inte med de där bussnara längre så jag satte mig för att sura på pressbyrån precis när Marcus ringde och sa att de kunde skjutsa hem mig. Räddaren i nöden för både mitt tålamod och mina tår skulle jag tro.

Nu har jag tagit min katt i famnen och ska gå och se en bra film under en tjock filt med varm oboy i handen. Mmmm, värme.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-