Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Vadå? Är han cool?

Jag och min syster är på väg hemmåt.

Sara: Vem är det? (pekar på bakgrundsbilden på min mobil)
Emma: Min kille.
Sara: Är det din pojkvänn?
Emma: Ja. Haha.
Sara: Är han cool?
Emma: Hahaha, ja det är klart att han e cool.
Sara: Vadå? Är han coolast på hela din skola?
Emma: Haha, ja!
Sara: Woow. Coolt!
Emma: Vadå, är inte jag cool?
Sara: ... jo. Fast inte hela tiden.
Emma: Nähä, vad är jag när jag inte är cool då?
Sara: När du är arg så ser du farlig ut!
Emma: Hahahah!
Sara: Det är ju sant!


Postat av: Olivia

hahahahahahhahahahahahah älskar din syrra, så klockren ;)

2010-02-11 @ 21:38:28
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-