Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Måndag

Kreativ rubrik, jag vet.

Jag vaknade av att larmet gick igång. Nej. Nej. Nej. Jag ville verkligen inte vakna. Men sedan, 17 minuter senare när jag sneglar på klockan så ser jag att den står på 6.17 och blir då ganska lycklig eftersom att jag har sovmorgon på måndagar och jag ställde då om klockan till 7 (ja, 7 är sovmorgon för mig) och sov en stund till. Klockan kvart i 8 tittar jag på klockan och upptäcker att larmet har varit igång i 45 minuter. Jag ställer mig upp och öppnar dörren. Där ute står min bror och borstar tänderna. Jag slänger ur mig något i stil med "Jag är sen" och han nickar. Jag ger honom en så arg blick jag kan och går förbi honom för att få i mig lite juice.
1 timma senare är jag i skolan, trots omständigheterna, och dagen funkade ganska bra även om jag var trött. Jag fick mig några skratt, kramar och kul.

Efter skolan träffade jag mina buddys och vi åt på McDonalds, där blev ni förvånade va? Nej, antagligen inte, men kul var det. Mathias! *snap snap snap* Haha, kul att bara 2 pers fattade det där sista.

Oliver filmade även in en film, idag,  på min mobil som jag tänkte dela med mig av. Enjoy!

Postat av: Olivia

hahhahhaha MATHIAS xDDDd

2010-02-08 @ 21:29:23
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Oliver

Ooooo YEAH! :D:D!

2010-02-08 @ 21:58:06
URL: http://oliverb.blogg.se/
Postat av: Dagge

Mähäää (: De belv inga fina änglar :(

Jag är trött. Jag sitter och pluggar. Jag är hungrig. Jag vill sova. Hejdå.♥

2010-02-09 @ 00:09:35
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-