Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

jag gillar skadeglädje

Jag hämtade min syster på fritids idag som alla andra torsdagar, och det brukar sluta med att jag får snöbollar i nacken på vägen hem, men idag var det min systers tur att känna på snön. Jag vet att det kanske är övedrivet, men ni skulle bara veta hur många isbollar hon har träffat mig i nacken med dessa torsdagar. Detta känns bra. Haha, på ett läskigt taskigt sätt.

Reta inte mitt skratt.

Postat av: Louice

HAHAHAHAH! Ditt skratt <3

2010-02-25 @ 20:01:19
URL: http://andersbitch.bilddagboken.se
Postat av: Emma

Vi skulle ju inte reta mitt skratt? :O

2010-02-25 @ 20:04:20
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag undrar vad det där skrattet kommer ifrån....det är ju inte vackert!

2010-02-26 @ 08:26:55
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-