Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

frida gör underliga mackor

Så vill jag bara berätta att jag och frida alnände till Göteborg vid 4 och där stoppade vi till på Subway och köpte mackor. Jag tycker att jag är lite konstig när jag har kyckling, skinka OCH kalkon på min, men då ska vi inte ens snacka konstig för när Frida gör Subway mackor då kan det inte bli konstigare. Okej, häng med nu och håll i era magar. Ljust bröd börjar det med, än så länge okej. Sedan lägger hon på ost, skinka, och salami. Visst, helt okej. Sedan slänger hon på skagenröra på det (nu börjar det bli läskigt), värmer den och lägger på tomat, gurka och svarta oliver, sedan avslutar hon med en rejäl klick vitlöksmajonäs. Hahaha, det här är något för speciella människor ska jag säga er. Haha, Frida är speciell. Jag gillar henne, fast jag skulle kanske inte smaka på hennes mackor, men vad gör man inte för en vän?

Sedan träffade vi på Embla och hennes kusin och hennes vän. Och vi racade nordstan och pratade om mycket trevliga saker. Frida gav bort sin amcka till en tiggare och jag fick köpt en ny väska och nya ipodhörlurar. Ganska bra jobbat. Mycket bra dag.

Frida och hennes konstiga macka.                           Jag och Frida är vackra på Rut mfl.


Frida blev kär i ett par skor som var för små för henne.


Embla provar kläder. Spännande.


Postat av: Frida

HAHAAHAHAHAHA "Frida blev kär i ett par skor som var för små för henne."

Sorgligt ):

2010-02-26 @ 21:51:48
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-