Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

you can tell everybody, this is your song.

Okej, mår något bättre än förut efter en tupplur. En liten än, för jag var ensam hemma denna kväll och jag gjorde lite spagetti, hällde ketchup på den och tittade på Moulin Rouge. Den filmen är väldigt läskig om man tänker efter, men jag tycker ändå om den. Och nu ska jag sova igen. Jag är lika trött som mini-plutt-bananerna är små. (Förra inlägget). Imorgon är det torsdag och jag hade tänkt berätta om en del saker jag har tänkt på under veckan eftersom att jag inte hann ta upp det idag.

Om ni ville vara förberedda, eller så.
Godnatt.

Postat av: Dagge

Skulle du inte äta spagettin?(: hihihi

2010-12-02 @ 08:42:19
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Thilda

Moulin Rouge är helt underbar <3

2010-12-02 @ 13:26:43
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-