Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

tjugotre

Vi skulle se en fin liten film, "en rolig film" sa vi. Emma, Emily och Alex när vi var ensamma hemma en mörk onsdagkväll. Vi kollade igenom filmer och såg en med Jim Carrey, en rolig man som många vet. Så vi satte igång filmen, hämtade ett glas mjölk och en filt över oss för att värma oss lite.

Nej, men det slutade med att det var en hur läskig och psykiskt galen film som helst. "The number 23" om ni har sett den? Någon har säkert gjort det. Om du inte har sett den och inte direkt är intresserad av skräckfilmer eller filmer som får dig att kissa ner dig, se den inte. Och jag skojar inte nu när jag säger att jag inte vill läsa något eller gå på mattelektionen imorgon för jag kommer säkert se de numret igen. Och jag vill skriva klart detta innan klockan slår 9.59. För gissa vad de numrerna blir tillsammans? Precis.

Jag behöver en kram.

Postat av: Anna

Massor av kramar kommer här! Mamma

2010-12-09 @ 08:00:07
Postat av: Dagge

Hihi de är nästan som mirrors... KRAM♥

2010-12-09 @ 08:40:04
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Frida

Men emma. Den filmen är ju inte ens läskig..! Fast bra är den (:

2010-12-09 @ 11:25:34
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den är bra.

2010-12-09 @ 17:02:34
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-