Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

The Nutcracker

Okej, nu sitter jag här i en stor t-shirt och mjukisbyxor, strumpor och håret uppsatt i en krut på huvudet. Men man får väl klä upp sig ibland och ballet var väldigt vackert måste jag säga, de som dansade var väldigt duktiga och man såg att de gillade vad de gjorde, ända ut i fingertopparna. Jag kunde inte ta kort under showen men här är lite blandade bilder från kvällen i alla fall. Och klockan är typ mitt i natten så jag orkade inte redigera något, men det behövdes typ inte ändå.



Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-