Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Slutet på veckan

Och för er som läser detta är det nog början på en ny vecka. Men det är ju inte ens två veckor kvar till jullovet så detta går nog fint, även om måndagar inte direkt är den bästa veckodagen...
Jag berättar för er imorgon vad vi gjorde idag, och det blev lite mer intressant än vad jag trodde att det skulle bli och jag vet inte riktigt om jag kan säga allt till och med, haha. Och nej, vi har inte gjort någontng olagligt eller dumt, men jag kan säga att det var en del speciella upplevelser. Nu blir ni alldeles nyfikna också. Haha, så otroligt busigt av mig.

Här är i alla fall en video med massor av olika mini-videos från hela min vecka. Bara av saker som jag ser iprincip varje dag eller i alla fall varje vecka, vardagssaker alltså. Men ni finner säkert något av det intressant skulle jag tro. Jag fick till och med några filmer på skolans cafeteria och delar av Down Town Dallas i mörkret (även om man inte kan se så mycket för min ipodkamera är inte direkt high tec). Låten jag la till har väl inte direkt något att göra med videon, men det är en fin låt.
Jaja, godnatt, jag ska upp 5.30 imorgon.


Postat av: Thilda

Åh, fällde någon tår. Saknar dig <3

2010-12-06 @ 09:25:38
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Postat av: Dagge

Ser ut som en musikvideo (: Chilis♥

Har du alltid skor på dig inomhus? (:

Haha du är så sööt♥ Söt kepssss(;

Ja kan liksom inte förstå.. Att du inte befinner dig på samma plats som jag.. Inte i finns här i närheten..

Imorgon i skolan, har vi en likabehandlingsdag, och de finns en kramruta.. Jag ska stå där och skicka en kram till dig(:♥

Saknar dig finaste♥

2010-12-07 @ 20:41:54
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-