Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Merry Christmas

Vaknade vid 10 och vid 12 åkte vi iväg mot Uncle Brian och kom fram dit vid 1 eller något sånt. Där öppnade vi paket och åt massor och massor och massor av mat och efterrätt och hela köret. Vi pratade om kromosomer och hur stor chans det är att man är född färgblind och tittade på konståkning och spelade spel. Mysig julafton och nu sitter vi här hemma och ska titta på Polarexpressen. Det var kort text och jag glömde min kamera hemma så detta blir ju ett roligt inlägg. Men jag hade roligt och skrattade mycket idag. A Holly Jolly Christmas.

Update: Jag fick låna Graces bilder, woho!


The Turkey!



Sötaste Jack!


Grandpa Clark.


Emma & Emily får nya tröjor.


Uncle Brian i hörnet, Emily, Emma och Chris.


Aunt Lois, Chris, Emily, Emma, Uncle Brian.


Emma, Uncle John, Emily.

Postat av: Olivia

åh konståkning, vad såg ni? :D haha chris har inga strumpor på! <3

2010-12-26 @ 16:19:43
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Debbie Doo

var det gott med kalkon ??

2010-12-26 @ 17:57:19
URL: http://debbiedoo.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-