Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hej hå lingontå

Okej, rubriken får förbli ett mysterium. Idag har jag hört att tomten ska komma till skolan så jag är ju lite glad ändå, får se till att fånga han på bild, hur jag nu ska lyckas med det är väl också ett mysterium just nu.
Min familj åker till Thailand imorgon och detta är nog det sista inlägget de kommer se innan det så, Hej allihopa. Jag älskar er alltid, det vet ni. Ha det så bra i värmen och mata en elefant från mig. Och hälsa apan att han kan dra i någon annans hår den här gången. Eller nej fresten, det gjorde ont, så säg bara åt honom att sluta. Haha. Nu babblar jag bara på här och jag missar snart bussen.

Ha en fin dag, kör försiktigt, tvätta er bakom öronen och ät era grönsaker.


Postat av: Dagge

Thailand♥

2010-12-14 @ 16:54:42
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-