Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Emma goes Tubing

Idag åkte vi och Uncle Brians familj till ett ställe 30 minuter bort där man kunde åka skidor. Men eftersom att jag var den enda som kunde åka skidor så ställde vi oss i kö för "Snow Tubing", vilket är som att åka ner för en backe i en stor donut-pulka. Vi stod i kö i 2 timmar innna vi fick biljetter och sedan åkte vi i runt 3 timmar ner för backarna, eller det var bara jag, Emily, Grace och Chris som åkte, men det var rätt kul, förrutom att mina fötter var frusna redan innan vi började åka och när vi slutade 3 timmar senare så kunde jag inte ens känna halva mina ben och framför allt inte mina tår. Men så går det när man inte har varma kläder. Bra Emma. Men jag lånade i alla fall en varm jacka från Aunt Lois, så att jag slapp åka i min tjocktröja.
Nu är vi hemma och jag kan känna alla mina tår utom en. Vi ska snart äta middag, eller frukost blir det väl för oss som varken har ätit frukost eller lunch. Bra där med.


Postat av: Anonym

Happy Thoughts

2010-12-30 @ 01:15:48
Postat av: johanna

guud va kul! jag vill också!

haha, coolt att du har dina lovikavantar! Typiskt svneskt ju :)

2010-12-30 @ 12:37:32
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-