Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Bugar och Tackar

Vi hade ju som sagt våran julafton i lördags och jag tänkte bara lista upp en del saker jag fick, för någon dä ute kanske vill veta tänkte jag. Så förrutom min Ipod så fick jag hur mycket godis som helst, från alla som gav mig något... hahah, jag antar att jag inte döljer min godiskärlek så bra.
Sedan fick jag en hårddisk till min dator så att jag kan lägga in alla mina bilder på den, vilket jag måste göra också, jusste. Jag fick en magisk hatt (får visa den senare) och en tomte som bajsar (får visa den med, hur kul som helst) sedan fick jag en skärmrengörare i form av en kanin och jag fick en kalender, eller nej fresten 2 kalendrar, en pyamas, parfym, och sedan en hel drös med kläder. Varma kläder till New York som jag behöver, sedan T-shirtar och massor med strumpor. Och sist men inte minst så fick jag filmen Kenny Begins som Frida had skickat tillsammans med massa gott godis.
Blev jätteglad och nöjd med min jul iår. Fast jag vänter fortfarande på julklappar.. haha. Ni vet vilka ni är...
Nej men tack Mamma & familjen och Frida för era presenter, blev massa glad. Och ska kolla på Kenny Starfighter idag hade jag tänkt nu när det är jullov och allt.

Gooodmorgon!


Postat av: Olivia

hehe, känner mig inte alls träffad neeej neeeej....

2010-12-20 @ 19:17:58
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: johanna

haha, den som väntar på nåt gott... :D

2010-12-20 @ 22:12:11
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Frida

Clownglass!

2010-12-21 @ 18:01:30
URL: http://fridaliljeberg.blogg.sese
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-