Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

This is it

Idag var jag med Marcus under dagen som sagt, sedan åt jag middag med Mormor och Morfar och familjen såklart. Köttbullar, mos, brunsås och lingon. Mat har nog aldrig smakat så gott faktiskt. Efter det gick jag hem till Frida på andra sidan vägen och vi tittade på Lilla Kycklingen och pratade. Sedan kom jag hem för någon timma sedan och tänkte sova efter att jag publicerat detta.
Imorgon ska jag vara med Marcus och Oliver är det bestämt. Inget annat är bestämt bara att vi ska hitta på något och sedan på Söndag ska jag leka med Johanna. På måndag får jag väl packa då, efter att jag varit hos Qvinno kliniken i Kungsbacka. Jaha.

Sedan vet jag inte vad som händer riktigt...

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-