Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Svar på lite frågor.

Det har trillat in lite frågor under veckan som jag tänkte svara på nu innan jag börjar mitt långa inlägg om hur skolan är och var.

Sover du bättre nu med eget rum och allt?
Har varit nervös och så de senaste dagarna och jag har ganska mycket hemlängtan, speciellt när man blir ensam och ska sova. Men det funkar, jag menar jag är inte riktigt inne i den 7 timmars skillnaden så jag är ganska trött när jag ska sova.

Är skolan verkligen som skolorna i alla amerikanska filmer? de verkar så sjukt.. haha
Alltså, haha. Jag antar att som Amerikan så är det annorlunda på filmerna men som jag ser det så är det precis likadant. Så sjukt. Skolklockan låter dock inte som ett brandalarm utan den är jättekonstig. Vet inte hur jag ska beskriva den riktigt.

Men du lyckades ju ta dig rätt..?
Haha, kom försent de sista två lektionerna första dagen, men det var tydligen okej.

Btw, så fick ja reda på att en tjej, som också åkte till USA igår, också för att plugga där, gick i min kompis klass, på Aranäs.. ? Inget du har hört något om? (;♥
Ingen aning om det. Vart ska hon bo då? I Texas?

Vem är hon lauren? hon var ju och hämtade dig och allt (såg på facebook)
Hon är en bra vän till familjen bara, en riktigt fin tjej, hon välkomnade mig bra. Dock börjar hon Collige nu så jag kommer inte få se mycket mer av henne.

Har du Texas runt halsen? Nytt halsband? Pappa lovade dig choklad eller? Kram Mamma

Nope, halsbandet är det jag köpte på Forever 21, det är en liten bakelse, namnam. Pappa lovade att skicka choklad ja, men om jag skrev det här så kanske någon mer snäll människa skickar också, haha. Jag tänker smart mamma.

Web mastering... hmm är de typ web design eller dator kunskap..?

Det var en jättelätt klass som jag hoppade över, bytte till Journalistik istället. Det var typ hur man gjorde genvägar och satte dem på skrivbordet, hur man hittade på datorn osv. Tror jag redan vet allt sånt.

HUR GIIICK DE!!?!?! I'm sure you did great!!!! <3
Japp, det gick bättre än jag trodde på vissa punkter och sämre än jag trodde på andra, men helt okej, det kunde varit värre, haha. Nej men jag vänjer väl mig, jag ska förklara allt så fort jag har ätit lite.

Postat av: Dagge

Vet inte om hon skulle bo i Texas.. Tänkte mer om du typ pratade med henne i New York..? (:

Hahaha okejj.. Om man inte vet hur man fixar genvägar så kan man ju inte vara så sjukt smart.. Ofta man inte vet sånt när man typ använder datan typ 24/7 :O

Pussss♥

2010-08-25 @ 07:01:26
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: frida

Har de inga datorer där eller? Man kan ju sånt... Nu får du ju ha Journalistik på engelska och på svenska. Sköj! :D



Och vi ska skicka dig massa choklad. För choklad är också mat!

2010-08-25 @ 17:55:22
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-