Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Starbucks every Sunday!

Okej, Starbucks före kyrkan är tydligen tradition i denna familjen, så det kommer jag nog kunna vänja mig vid, hehe. Kyrkan var väldigt annorlunda och väldigt liten men jag antar att jag vänjer mig vid den också. Alla var så snälla mot mig och jag kände mig verkligen välkommen.
Efter kyrkan åkte vi till Waffle House med några andra från kyrkan också och sedan åkte vi och handlade lite på Aldi innan vi åkte hem och här sitter jag nu. Och har suttit ett tag. Imorgon är det skola och jag är rädd. Men Maddie tröstar mig. Hon är snäll.


Postat av: Frida

Hoppas det går bra i skolan!!! <33333

Svar: HAHAHAA <3
Emma

2012-12-05 @ 11:33:48
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-