Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Star Wars for the win !

Igårkväll efter att jag och Marcus kollat på den utroligt grymma filmen Sunes Sommar så började vi kolla på Star Wars filmerna. Fyran och Femman var jag ganska mycket med på tror jag (alltså jag var så galet trött så jag somnade och var klarvaken om vartannat) Men på sjätte filmen så sov jag nog det mesta för jag minns knappt något. Marcus nördade sig nog igenom nästan allihopa och imorse när vi vaknade så såg vi på 3an och åt Cheerios och Marabou. Kalasbra och mysigt som det alltid är. Det här var den enda bilden som togs under tiden, det var i morse när sömntutan vägrade gå upp och somnade om.

Världens charmigaste.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-