Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

New York

Okej, denna dagen var sjukt lång. Jag har fått frågor om jag kommer uppdatera i USA och såklart kommer jag att göra det så ofta jag hinner. Till exempel nu.

Dagen började med att väckningen gick igång vid 6. Jag gick upp, klädde på mig och väckte Marcus som låg och snoozade i sängen. Halv 7 begav vi oss till Landvetter, där min vackra familj, Marcus och hans vackra familj, Johanna, Tiina och Farfar kom och vinkade av mig. Usch det var sjukt jobbigt, men samtidigt tror jag att det allra jobbigaste är över nu för det var det jag var mest rädd för, att säga hejdå till alla mina favoritpersoner.
Nej nu vill jag inte tänka på det, jag ska kunna somna sedan också ju. Men jag tog inga bilder idag, i brist på lusten, men imorgon lovar jag att ta bilder, för imorgon tar vi (alla explorius studenter från Nordens länder, ca 30-40 stycken) oss an New York.

Men jag tog bilder på alla fina presenter och så som jag fick under sista dygnet från mina närmaste, så söta är alla, gud vad jag kommer sakna er verkligen. Kommer tänka på er varje dag.


Älskar er allihopa, denna kommer jag hålla hårt i.


Fick världens sötaste armband och liten nalle från Marcus underbara familj.


Choklad, alltså det bästa jag vet som jag kommer sakna så. Fick jag av Johanna och Mamma.


Fick också några brev från Farfar och Marie-Anne.


Och från min Marcus fick jag dessa jättesöta örhängen, verkligen hur fina som helst. (jag ser skäggig ut)

Och tack för alla lycka till, varje kram och fint ord om att jag är modig, att ni är stolta över mig och att det kommer bli bra. Det behöver jag verkligen, det gör mig starkare nu.

Postat av: Mamma och Pappa

Härligt att se att du kommit fram. Vi tänker på dig! Ha så roligt nu. Kramar M & P

2010-08-18 @ 06:06:52
Postat av: Dagge

(y'

Btw, så fick ja reda på att en tjej, som också åkte till USA igår, också för att plugga där, gick i min kompis klass, på Aranäs.. ? Inget du har hört något om? (;♥

2010-08-18 @ 19:17:35
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Pinga

Tjena, sorry att jag inte har kollat på din blogg för en nu. Jag hoppas att du kommer att ha det as bra med din nya familj. SeS ;D

2010-08-18 @ 21:12:47
URL: http://piasgrann.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-