Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Min lördag i bilder & bildtext !


Festen med alla utbytesstudenterna, här är studenterna, Jag och Alice från Sverige, 3 tjejer från tyskland, 1 tjej från Portugal och en kille från Italien. Och några av deras värdsyskon här med. Vi fick goda kakor och hade roligt, kul att träffa andra utbytesstudenter!


Sedan åkte vi till IKEA en stund, Jag, Grace och Tema. Det var coolt med utläskt IKEA, alla "namn" på möblerna stod fortfarande på Svenska och när vi betalade så stod det "Tack för besöket" på kassan. Hihi, blev lite uppspelt. Vi köpte Köttbullar, lingon och gräddsås som vi ska laga någon dag här hemma. Åh.. Och jag köpte Choklad. Svensk mjölkchoklad.


Sverige, Texas, USA.


Woho!


Sedan åkte vi till en Baseball match och det var riktigt coolt att uppleva, även om jag inte fattade mycket av reglerna eller hur de spelade. Haha. Men det var coolt, speciell stämning!


Ja, man kunde se på matchen från en pool. Amerikaner, haha.


Alice och Hope.


Svampbob Sing-a-long! Haha.


Postat av: frida

Svensk choklad, woho! (: Köpte ni någon BILLYS bokhylla eller vad det heter? haha :D

Hope är ett så fint namn!

2010-08-29 @ 11:59:39
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: frida

Om man översätter inlägget till engelska blir "haha" till "lol"

HAHAHAHA!

2010-08-29 @ 14:02:29
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Louise

LOL gatan på vägbilden heter GAYLORD. hahaha

2010-08-29 @ 15:51:49
Postat av: Mathias

Jag skulle också vilja gå på en baseboll match. Ha det gött :D

2010-08-29 @ 20:00:33
URL: http://piasgrann.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-