Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Herregud..

Okej, just nu vill jag bara lägga mig ner och somna, och om ni frågar mig hur det var i skolan så känns det som om jag inte kommer ihåg någonting. Shit.

Det var... så sjukt galet mycket människor överallt att jag inte kunde se. Pladder och åter pladder i bakgrunden och tänk er en stressad Emma på det. Som inte har en aning om var rum nummer 262 är och inte har en aning om vilka trappor man får gå upp och vilka man får gå ner.
Men jag ska försöka minnas lite i min stress, för jag antar att det kommer bli roligt att läsa om ett år eller så, men det skriver jag imorgon för jag måste sova nu. Men här har ni en karta över skolan och ni kan tänka er ungefär, och jag överdriver inte nu. Ser ni rum 400? det är cafeterian. LBS är mindre än det där. Min skola i Sverige alltså. Mindre.. Japp. Nu kanske ni kan få en aning om hur stor skolan är.


Postat av: Dagge

Herre jävlar...

Men du lyckades ju ta dig rätt..?

Ser fram emot att höra allt! :D♥

2010-08-24 @ 07:55:44
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag hoppas du sover ordentligt så du orkar med imorgon/idag. Ska bli spännande att höra allt när du orkar. Kram Mamma

2010-08-24 @ 08:08:21
Postat av: Thilda

Det kommer bli så bra så! :D

Det tar bara lite tid. <3

2010-08-24 @ 09:27:55
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-