Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Dagge my Buddy

"Emma Grann, This is for you(:♥" - Taget från Dagges blogg.



Det finns inga ord, bara tårar, tårar av sorg och glädje. Denna kvinnan är så sjukt galet bra, det finns stunder jag bara njuter av att ens ha haft turen att hon är min vän. Hennes skratt är något utav de underbaraste man kan höra och det finns inte tillräckligt vackra ord för att beskriva hur underbar hon är. Hon kommer aldrig förstå det själv, men hon är en utav mina allra bästa vänner och jag kommer näst intill avlida av saknaden från henne. Vi har kommit så nära varandra på så kort tid och jag hoppas verkligen inte att den vänskapen går att ha sönder lika lätt. Jag kommer tänka på dig varje dag min kära Dagge.

Postat av: Anonym

Du är bäst♥

Ja lovar dig att vänskapen inte kommer gå sönder, ja kommer finnas kvar här när du kommer hem! Bara du finns kvar för mig♥ Kommer verkligen tänka på dig varje dag också.. Tänk varje dag, till exempel i skolan, hur fan ska ja klara mig?♥

2010-08-17 @ 22:40:20
Postat av: Dagge

orkade inte skriva att de va ja(glömde.. hihi) men ja antar att du fattar de, fast nu vet du de ändå... Hmm.. jaja :D♥

2010-08-17 @ 22:40:57
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-