Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Alltså... nej

Det är inte ens normalt att vara vaken nu. I alla fall så ska jag ju som sagt till tandläkaren, får se vad jag hittar på efteråt, hmm.. Klockan 1 idag ska jag i alla fall börja dra mig mot Thilda, som ska vara hemma vid 2 har hon sagt. Dagge, Emmy och antagligen Marcus ska med också så det blir nog skojsigt ska ni se. Får se om jag håller mig vaken bara. Det kan ju bli ett problem. Jag ska ta med mig kameran också, är sugen på lite nya bilder att lägga upp nu.

Japp godmorgon på er också.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-