Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

six a clock

Idag är det tisdag, haha jag börjar ofta inläggen så, och det var skola. Jag var dock lite mer pepp eftersom att vi slutade tidigare. Då gick jag, Frida och Marcus med Dagge hem och vi var där en stund och gjorde ungefär ingenting, fast samtidigt gjorde vi en del. Haha, vi satt mest och pratade, skrattade och Dagge sjöng och spelade gitarr. Det var mysigt.
Sedan drog jag till gymmet och jag och Tilda gymmade en stund och sedan drog jag hem på min skumpiga moppe, sjungandes på massor av bra låtar. Nu har jag ätit köttbullar, makaroner, en avokado, en kiwi och druckit en glad med alvedonbrus. Min rygg gör verkligen så ont att jag inte orkar röra den. Funderar på vad jag har gjort de senaste dagarna, men kommer inte på något speciellt som hade kunnat skada min rygg. Om det fortsätter att göra såhär ont så kommer jag inte att kunna somna inatt. Jippi.

Postat av: Frida

inga pannkakor!?

dåligt...

2010-04-27 @ 18:25:55
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-