Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Lite bilder blev det allt

Jag gick ut, tro det eller ej. Jag sparkade liv i min moped som stod så snällt i garaget, och körde iväg på ett litet fotoäventyr med kameran i högsta hugg. Det fanns inte mycket att fota ute just nu under den tråkiga delen av våren. Men eftersom att jag redan har avslöjat att jag har tagit lite bilder så ska ni väl få se några.

Så jag ska bara gå igenom dem lite och klippa och ha mig, eftersom att jag är så väldigt kreativ och inte har så värst mycket för mig. Ni kan få två mobilbilder som jag tog sålänge, bara för att jag känner mig snäll idag. De är från Bräckan, för er som inte ser det.




Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-