Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag ger upp

Vi får väl se om jag har något i min väska imorgon när jag vaknar. Annars går det väl att ha samma kläder på mig i en vecka? Alltid värt att testa. Skor har jag ju i alla fall.

Såååå... Hejdå Sverige! Jag antar att jag hittar något inernetcafé på Gran Canaria, men jag vet inte när ver eller hur, så bye bye for now, så hörs vi någon gång, när jag är i värmen, solen och slipper jacka, långa byxor och snö. Godnatt!

Postat av: Frida

jag har ingen jacka längre, även fast jag fryser

och jag gillar långa byxor! så det så...

2010-04-03 @ 01:27:25
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-