Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Idag har Emma varit duktig !

Bra saker Emma har gjort idag:

1.) Köpt jeans. (eftersom att jag inte äger ett enda par som är hela)
2.) Köpt minneskort till min mobil. (som jag har tjatat om i ett halvår att jag måste göra)
3.) Köpt en majblomma. (och på så sätt skänkt pengar till rörelsehindrade barn och gjort en liten söt flicka glad)
4.) Skänkt 50 öre till Rädda barnen. (.. jag ogillar 50-öringar)
5.) Lånat en bok på biblioteket för att skolarbete.
6.) Köpt en födelsedagspresent.
7.) Köpt toffsar (vilket jag också har tjatat om, länge!)
8.) Lämnat tillbaka en handduk som jag lånade av Familjen Alsterberg för kanske 3 veckor sedan.
9.) Betalat tillbaka de 2 cheeseburgarna jag var skylldig Johanna.
10.) .. Och tagit 2 foton som jag ska lägga upp här på bloggen från min dag på stan med Johanna.

Jag är på G idag alltså! 10 bra saker, nu behöver jag inte vara snäll på hela veckan.



Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-