Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

hur många rutor gör dig glad?

Mathias: Kolla vad jag har! *Håller upp en maraboukaka*
Emma: ÅH! Jag får, jag får en!
Mathias: Haha, nej den än min.
Emma: 1 ruta? 1 RUTA? SNÄLLA?
Mathias: Hehehe Nej.
Emma: Du är världens bästa bror om jag får 1 ruta!
Mathias: Emma, ta det lugnt.. Andas. Du får inget.
Emma: MEN GE MIG EN RUTA NU! EN ENDASTE LITEN RUTA MED CHOKLAD?
Mathias: Nej.
Emma: Men... jag.. alltså.. snälla....
Mathias: Haha.
Emma: EN RUTA?!
Mathias: Okej, ta en ruta då, men håll tyst.

Hehehe, tjata lönar sig alltid.


Postat av: Mathias

Är det så du tänker. Hum ingen mer marakou för dig.

Mohahaha!!! XD

2010-04-02 @ 09:31:44
URL: http://piasgrann.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-