Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

At Olivias place

Olivia hoppade in i duschen precis så jag tänkte att jag kunde passa på att uppdatera lite. Jag sitter här och tittar på TV och vi åt frukost för någon timma sedan.
Vi ska hem till Dagge Daggelito snart, titta på film och ha det mysigt och ikväll ska jag hem till min älskade Marcus. Imorgon ska vi på Bio på morgonen, haha. Så det blir upp tidigt. Det kommer nog inte bli någon uppdatering förrän imorgon kväll då, men ni kan ju alltid hoppas. Inget vet var Emma kan hitta en dator.

Hare Bästhäst.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-