Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

lördagskväll

Och jag sitter bara här, men min nya kudde i knät. Idag ska jag sova, jo jag vet, det är lördagskväll. Men jag har förberett med godis och någon gammal goding till film som jag inte bestämt än. Eller så går jag bara och sover direkt? Skulle vara väldigt skönt, men jag tror inte att jag kommer kunna somna, med tanke på att jag vaknade 12 idag. I Johannas bäddsoffa. Av att Olivias mobil ringde. Och då gick vi upp, åt rostat bröd med skinka och tittade på hannah montana och andra program på Disneychannel tills klockan blev fyra. Sedan var Olivia tvungen att åka till träningen, och jag och Johanna tittade mer på tv, åt lunch och tittade mer på tv. Det blev mycket MTV VMA, där vi mest såg fram emot Robert Pattinson, som vanligt. Vi gick också iväg och köpte godis på gottegrisen och sedan tog jag bussen hem vid halv 8 och här sitter jag nu, med min kudde och mitt godis.
Jag meddelar er när jag vet vad jag ska hitta på sen.

Postat av: Frida

disneychannel<3

GOTTEGRISEN<3

2009-09-19 @ 22:53:20
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-