Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

jjjjjjos

Jag kom precis hem från skolan och som straff för att jag inte gjorde klart mitt Multimedia arbete igår så sitter jag nu fast är i datastolen istället för att leka med mina vänner. Livet är hårt. Det här har inte riktigt varit min dag från början. Jag missade nästan bussen, var tvungen att stoppa det precis innan den skulle åka, sedan kom jag på att jag hade glömt min skåpsnyckel, frida var sjuk (som har min extranyckel) och jag var så trött så att jag somnade på bussen. Väl framme på stationen så hade jag vaknat till och så skulle jag GÅ hela de där 3-4 milen till skolan, och vi började om en kvart. Jag kom i tid, otroligtvis nog och knarkade tuggummi på hela första lektionen. Sedan var det mat och jag vaöde självklart inte dagens pasta, som den fegis jag brukar vara utan gick på en Kebabgryta, som fick mig att vakna i alla fall. Den var sjukt stark, så jag började knarka tuggummi igen för att få bort smaken. Sedan var det sista lektionen, där tiden segade sig fram ganska mycket. I för sig så är lektionen 3 timmar lång, men ändå, det brukar inte gå så långsamt. Men tillslut tog den slut och turligt nog så fixade jag skjuts tillbaka till stationen. Frida skjutsade mig och Alex samtidigt, trångt men det gick. Nu ska jag dricka min smoothie, som förhoppningsvis gör mig glad. Sedan ska jag skriva klart det där nedrans arbetet som ska vara inne imorgon. Jag hör väl av mig efter idol eller nåt. 
Rösta på Niklas nu Kungsbackalovers. Puss.


Postat av: Marielle

Gissa vem som fått en Iphone?



Om du svarar rätt på denna fråga (näst senaste inlägget i min blogg) har du chansen att vinna otroliga priser!

2009-09-28 @ 19:45:40
URL: http://marielle.missworld.se
Postat av: Becca

Fin blogg :) vilken skojig header :) ha det bra

2009-09-28 @ 20:25:55
URL: http://lovelybecks.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-