Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

jag överträffade mig själv

I förra veckan hade vi ett arbete om våran mediekonsumtion (hur mycket vi använder media) och det är är ett utav styckerna som jag skrev, då helt ovetande om vad som skulle hända mig ett par dagar senare.

''Mobilen hänger med från att väckarklockan går igång tills nattlampan släcks på kvällen och ibland ännu längre. Smsen går i ett och det är som en del av livet, man missar hellre bussen än att åka någonstans utan mobilen helt enkelt.''

Jag överträffade helt enkelt mina egna tankar om mig själv. Jag levde helt utan mobiltelefon i 2 hela dygn, det är helt otroligt.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-