Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

ja vill ha action, ne glass, ne action

Okej, den här dagen har varit betydligt bättre än igår, visst, jag har fortfarande ingen mobil och hoppet verkar vara så gott som ute för min lilla stackare. Jag kommer få leva ett tag med min gamla ihoptejpade mobil, vilket jag inte trivs med, men det är ju bättre än ingenting. Ni kommer under en tid att få googlade bilder eller eventuellt en suddig bild här och där från mobilen jag håller på att försöka få igång nu. (som har den underbara, dammiga 0.5 megapixelkameran). Jag får inte heller ut minneskortet ur den söndriga mobile så alla bilder, filmer och telefonnummer riskerar att förja med ner i djupet.

Idag har det inte hänt så mycket över det vanliga. Skola, missa nästam bussen, köpte tuggummi, var i skolan, åt spagetti och köttfärssås, hade sista lektionen, fick sluta tidigare, träfafde Olivia och Johanna med Fedde, fikade för våra sista pengar, åkte hem, sitter vid datorn. Okej, jag ändrar det där ''inte så mycket över det vanliga'' till ingenting över det vanliga.


emma 28 april 2000


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-