Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

hit me kick me, u can never get me

Idag efter skolan, efter gympan, där jag även blev utnämnd till dagens poängkung i basket av läraren, så gick jag och matilda till gymmet som varje tisdag. Jag träffade Sofie, och sedan också Alex, min gamla classmate. Trevligt. Jag kämpade på idag, gjorde mycket mage och ben och sprang även 17 minuter på bandet, nytt personligt rekord, haha. Nästa gång kör jag på 20. Efter det så tog vi bussen till stationen och jag kände hur magen kurrade lite extra. Jag satte mig på bussen som skulle ta mig tillbaka till den bonnehåla där jag bor och tjejen jämte mig satte sig ner med ett stort varmt, ljuvligt doftande paket med kyckling och nudlar som hon satt och mumsade på hela vägen till stionen jag skulle av på, där hon lade ner paketet precis när jag tryckte på stoppknappen. Lite dålig stil tycker man ju. Jag satt och tänkte på hur länge sedan det var jag åt en fralla med kyckling och rödbetssallad. Jag kom inte på senast och satt och tänkte på det framför mig och hoppades på att nudelkvinnan inte märkte när jag drägglade.
När jag kom hem så stod det färdiga pannkakor på spisen och jag köttade upp 6 stycken med massa sylt på som jag sean åt upp framför Tvn som visade Americas Best Dance Crew. Shit de människorna alltså, helt sjukt hur bra de är. Nu ska jag titta på Idol och dricka smooooothie.


Postat av: Annika

allt väl ? :)

2009-09-29 @ 20:15:27
URL: http://annikastromberg.blogg.se/
Postat av: Frida

elak kvinna där. på bussen

fyyy

2009-09-29 @ 20:25:09
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Annika

okej okej uscha, sjuk jag med, jätte jobbigt ^^,men bortser man från det så är det bara bra :)

2009-09-29 @ 20:49:44
URL: http://annikastromberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-