Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Grattis Annie 16 år

Jag antar att jag inte år glömma en födelsedag till, så jag skiter i filmen i några minuter och ägnar en stund åt födelsedagsbarnet istället.

annie min lilla gullegris
som bara älskar ris
du brukar ju äta det hela dagen
så att du blir helt risig i magen
ibland har du ketchup på
men det brukar du bara tappa på din tå
så att den blir alldelles röd
men det torkar du lätt bort med lite bröd
sedan kommer svennis och skriker sig hes
men du bara skrattar och ropar mes
sedan välter du flaggstången med en stol
så att den landar rakt i olivias pool
sedan skrattar du och viker dig dubbel
som den gamla goa annie i trubbel
hon som sover på alla NO lektioner
och vinner brännbollen, då hon springer runt alla koner
annie, hon som älskar choklad och godis
hon som liknar en gullig lodis
hon som alla älskar mest
hon som tycker att hon är bäst
den tjejen som emma vill hoppa på magen
det största GRATTIS på födelsedagen :)

 


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-