Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

fredagsmys!

nu drar jag till Olivia, där Johanna och hon väntar på mig snart, eller klockan halv 5 ska jag vara där, men det är väl snart? Det kanske, med ganska liten sannolikhet med tanke på min begränsade videokameramobil, en film sedan. Men annars får ni nöja er med bilder. Jag tar med mig en riktig kamera idag. Godnatt, ta hand om er (garnier)
Pussis och kramis på er alla, det kanske kommer en uppdatering hos olivia, vem vet? Men annars kommer den väl imorgon kväll eller något liknande. Imorgon klockan 12 ska jag även ta emot mitt pris på kungsmässan, så det blir att ställa klockan ikväll. (lycka till)


här handlar jag och frida. eller vi springer runt och gör typ ingenting. men ändå, haha.


Postat av: Mårlind :D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::DD::

Hörde den på PT radio :D skit najs

Vet att du kommer att älska den -<3 :D

http://www.youtube.com/watch?v=BrCgY29zjNs

2009-09-25 @ 17:30:47
Postat av: Emma

hahah! love it :*

2009-09-26 @ 15:14:52
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-