Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

fotomaraton 2009

Förra året vann jag 1 bild, och jag antar att jag hade bättre chanser då, det blev inte lika bra bilder i år. Men vi får väl hålla tummarna. Det blev ganska dålig kvalitet på bilderna när jag förminskade dem här på bloggen, men ni ser ju vad de föreställer :)

tema: PAR


tema: BÄR


tema: MÖNSTER

 

tema: ORANGE


tema: BAK


tema: SEG


Man har bara 1 chans på alla bilder, dvs man får inte radera en enda bild, utan man får temat och 1 timma på sig, sedan ska man ha tagit 1 bild, EN bild inte mer, och de där teknikerkillarna ser om man har raderat en bild så man kan inte komma undan. Om man råkar ta 2 bilder eller får en suddig bild så får man inte radera dem. Det gör det hela väldigt mycket läskigare.


Postat av: Carro

svar:allt bra idag :)?

2009-09-06 @ 13:03:27
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: Louice

haha emma gillar mat, det syns.

du har med något ätbart på 5/6 bilder!XD

2009-09-06 @ 18:41:37
URL: http://andersbitch.bilddagboken.se
Postat av: Emma

hahaha faktum är att det är mat på 6/6 bilder, fast på första så syns det inte (satte fast korten med hjälp av tuggummi)

2009-09-07 @ 08:14:56
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-