Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Fokis tävling

Först tänkte jag inte anmäla mig till tävlingen, men sedan så såg jag det här halsbandet och tänkte bara att jag måste ha det. Men som sagt, jag har inte råd med så här dyra saker, så jag får bara hålla tummarna i 2 dagar och hoppas hoppas hoppas att jag vinner, för jag läser Fokis blogg varje dag, en så sjukt underbar människa, helt klart läsvard blogg.  
I tävlingen så behöver man bara hitta ett smycke på Cocoo.se och lägga in bilden på sin blogg, och sedan länka till Foki och berätta för henne att man är med! Så sjukt många fina smycken!

Här är länken till halsbandet

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-