Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

ett mirakel

Jag är så lycklig, så lycklig! Jag kom hem och fick veta att de hade fått liv i min mobiltelefon. Det här är det bästa som har hänt mig på väldigt länge. Jag älskar allt just nu. Jag slipper leva med min ihoptejpade gamla mobil Som dessuton har världens minsta skärm, mitten-knappen (den viktigaste) saknas och kameran, vilket är det viktigaste för mig, är dammig och äger bara 0.2 megapixlar. Jag suckar av lycka var 30e sekund, min baby har återuppstått!

Jag vet, jag vet, rosa mobiler. I like it!

Postat av: Annika

rosa ska det vara :) allt bra ?

2009-09-05 @ 14:41:13
URL: http://annikastromberg.blogg.se/
Postat av: Frida (Liljeberg)

men nu är den gamla tillbaka...

2009-09-05 @ 18:10:22
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-