Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

emmas förflutna

Jag tog lite inspriation från Tilda och letade upp mina gamla dagböcker från några år tillbaka. Det är sammarlagt 12 stycken, fullproppade med ord, bilder, kvitton på sakre jag köpt, godispapper och massor, massor av minnen. Jag hittade bland annat de här styckerna:


14 augusti 2004:
''Idag var vi i Varberg. Fast idad idag  va vi vid JoJos usvagn nästan hela dagen! Sen gungade vi på en slaks gunga som såg ut som en kårg som man sitter på som gungar. Det är skoj, mathias fick putta på mäst, haha. Men han fick åka ochså sen.''

16 oktober 2004:
''Idag avr vi på Vin och Godisprovning (barnen fick bara godisproving). Jag, Mathias och Julia gick en påäng promenad!! Jag vann men det är inte så konstigt för jag är ju äldst!!! Jag vann en tygfreesby och en liten röd studsboll. Det blev tacos till mat, ja åt 2 portskoner det var supergottit mumsimumsit hihi''

21 juni 2004:
''Fort gick det på bara 20 minuter att städa gör man om lek med johanna står på spel.''

13 september 2004:
''Idag är det 11 år och 7 månader sedan jag föddes och vi har inte mätt mig när jag var 11 ½ år!!!! Bara för att pappa och mamma glömmer hela tiden''


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-