Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

emma vill ha

idag är emmas vill ha lista ganska lång.

1.) en ipod. Jag vill slippa att bära runt på andras musikspelare och fråga ifall jag får lyssna på deras musik. Mobilen gör jag ju ändå bara sönder så där är ingen idé att lägga någon musik.



2.) Biljetter till Paramore. Ett av mina favoritband just nu. Sjukt bra, jag vill ha vill ha vill ha 30 november i stockholm eller 1 december i köpenhamn. Varför kommer de inte till Göteborg? Liten diss där.


3.) Min mobil. jag visste inte att man kunde sakna något elekroniskt så mycket som jag gör. Min mobil (samsung touchwiz) var min bästa vän, den gjorde min dag ljusare. Jag vill ha den tillbaka, förlåt mobilen, jag ska aldrig mer tappa dej i toan.


4.) Kladdkaka. Fast när jag tänker efter, när vill jag inte ha kladdkaka?


5.) en laptop. och jag funderar också på att spara till en. Skulle vara mycket skönare och lättare på något sätt med en laptop istället för den här klumpedunsen.



6.) Mat. Jag är hungrig.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-