Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

happymoment

telefonen ringer
..
Emma: Ja, det är Emma.
Telefonen: Ja, jag är från kungsbacka fotoklubb.
Emma: Mmm, okej.
Telefonen: Jo, jag tänkte bara berätta att du får komma till Kungsmässan på lördag och hämta ditt pris.
Emma *happymoment*: Åh, jaha, hihi vad vann jag?
Telefonen: Eh, jag vet inte, men var där vid 12 så får du ditt pris, okej?
Emma: Okej!
Telefonen: Ja, hejdå..
Emma: va?
Telefonen: hejdå!
Emma: jaha haha, hejdå!

Okej, go me! 500 kronor rikare, happy happy face!
om jag inte vann det stora priset, då är jag 2500 kronor rikare!, me wantie!
Någon/några av dessa bilder vann då: (klicka för stort format)


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-