Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

bellingham

"a small town named Forks exists under a near-constant cover of clouds"

Jag har ju som sagt småplaner på att rymma landet och plugga i Usa nästa år och då tog jag och googlade staden som jag i så fall tänker bo i, Som heter Bellingham. Nej men titta vad som jag då fick reda på. Det liggar ungefär 3 timmar från den plats som jag avgudar mest just nu.
Detta gör att mina funderingar faktiskt lutar lite mer åt Ja-hållet just nu. Jag får skriva ett längre inlägg om mina tankar om det någon annan gång. För nu ska jag och Johanna leka lite.


Här är också en bild på Bellingham. Sjukt vackert, det slog mig precis när jag googlade det. Jag hade inte sett bilder på det innan.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-