Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

två flugor på smällen

Jag har precis kommit upp efter en lång varm allsång i duschen och sitter och tittar på disneychannel. Sedan slår det mig. Det är söndag. Ännu värre - söndagkväll. Men sedan slår ännu en tanke mig. Måndag morgon betyder ju sovmorgon. Jag suckar en suck av djup lycka. Sovmorgon tänker ni, det kanske betyder gå upp klockan 8 eller 9 men för mig är den härlig sovmorgonen enda till klockan slår det magiska talet 7. Jag längtar redan.

För er som är lite mer trögfattade än andra (ni vet vilka ni är), så var de sista meningen ironi. Det betyder att jag egentligen menar tvärt om. Jag ogillar måndagar så mycket man kan göra, gå upp på en måndagmogon, mmm. Nej tack, jag avstår helst.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-