Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

OMG OMG OMG OMG OMFG

Alltså, jag satt hemma vid datorn, från halv 7 till kvart över, sedan sprang jag till bussen 1 minut innan den skulle gå, osminkad, blött hår och med jackan och väskan i händerna. Jag var besviken. Ingen information och ingenting. Ingenting alls. Vi sprang in till skolan och satte oss direkt vid datorerna. Men ingenting, ingenting, ingenting. Så jag satte mig och surfade på annat, för att sedan gå tillbaka och se igen. ''Välj Dag'' stod det. Jag klickade och 19/11 kom upp lite längre ner. Jag klickade på den och då kom smygpremiären upp. Jag hyperventilerade sönder och beställde 8 biljetter helt random någonstans i salen. Det visade sig att det blev ganska bra platser och nu är det beställt. Mamma, låt mig gå, det här betyder allt.

Nu är det bara pengarna som ska fram tills imorgon.. HAHA. 1610 kronor...

Postat av: frida

LOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

herregud.......

2009-10-21 @ 08:39:40
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Frida G

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH :D :D :D:D :D:D:D:D:D: FRIDA ÄR GLAAAAAAAAAAAAAAAD :D :D :D TACK SOM FAN EMMA :D ♥♥♥♥

2009-10-21 @ 08:40:10
Postat av: Anonym

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH :D :D :D:D :D:D:D:D:D: FRIDA ÄR GLAAAAAAAAAAAAAAAD :D :D :D TACK SOM FAN EMMA :D ♥♥♥♥

2009-10-21 @ 08:40:44
Postat av: Veronica

hehe hoppas det blir kul!

2009-10-21 @ 09:21:05
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: Emblaaaaa

WOAAAAAA KAN INTE VÄNTA!!!

2009-10-21 @ 12:14:33
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-