Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

ojsan

Jag glömde uppdatera. Haha, idag har det inte hänt så mycket. Jag vaknade upp hemma hos johanna och vi satte oss och tittade på Twilight och åt köttbullar och makaroner. Vad kan klockan ha varit? Jag kan nog gissa på ungefär 1. I alla fall, så kollade vi nästan klart på filmen innan Gossipgirl började (reprisen). Sedan spelade vi lite nördspel på datan och mobilen innan jag åkte hem med mamma när hon skulle hem från jobbet. Sedan har jag suttit här vid datorn, fixat musiken som sagt, och nyss såg jag en film. Nyckeln till frihet. Om man bara ser klart på hela filmen så blir den genast väldigt bra. Annorlunda, men sevärd film.
Nu ska jag väl nörda framför datorn tills jag somnar, ingen vet när det är.
Det är bara att vänta och se.

kärlek på 9b1.

Postat av: Olivia

me and the guys at the bottom ;D de e inte att leka med!

2009-10-26 @ 22:50:02
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-