Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

nu har hag bara lite kvar

Nu har jag städat ur garderoben, och har bara lite småplock kvar att göra, som ni ser på bilden. Provat kläder, skor, hittat väskor, skärp, klänningar och hela köret. Nu ska jag bara göra två högar av den ena högen som är kvar. Från Kanske-vill-ha-kvar, till en vill-ha-kvar-hög och en släng-hög. Jag har som vanligt svårt att slänga kläder, så det här kan nog ta en stund.

Postat av: k a r o o f o t o *

sv: hehe, ja, den är lite småkul ;)

jeanslegginsen är köpta på Vero Moda :)

sv: Okej, kul :)



(Följ gärna min blogg med bloglovin, så att du inte missar något i framtiden! ♥)

kram

2009-10-30 @ 10:44:57
URL: http://karoofoto.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-