Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

natt

Jaha. Så var det Torsdag på lovet. Herre min lille jesus vad det går snabbt det här. Jag och Johanna såg precis på mysig film och sitter nu igen och nördar bejeweled på facebook, eller crazy taxi när vi tröttnar på bejeweled. Nu vet ni hur mitt liv leker. Imorgon, eller senare när vi har sovit, blir det till att dra hemmåt och städa klart mitt rum. Jag vet, det såg städat up på utsidan, men tro mig, innuti de där lådorna och bakom kameran ser det inte så fresht ut. Men det blir nog under eftermiddagen antar jag. Jag och Johanna resunerade innan under den tråkigare delen av filmen. Vi kom fram till.

1.) Det är aldrig snyggt att ha en instoppad skjorta i ett par höga byxor och ett inte så matchat skärp till. Som den ''snygge'' killen då hade i filmen. Det gör det också värre om byxorna är något för korta.

2.) Klockan 4-12 är morgon. Klockan 12-15 är dag. Klockan 15-17 är eftermiddag. Klockan 17-23 är kvällen & Klockan 00-4 är natt. (dock att klockan 4-7 är extrem tidig morgon)

3.) När man ser på filmer som handlar om en tjej/kille som kommer in på någon musik eller estetiskliknande grym skola så sitter man bara och klagar över hur bra alla är på allting och hur man själv inte är så särskillt bra på något.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-