Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

mats vet allt

Efter Mcdonalds och tjottahejsan idag på Kungsmässan med Stekis, Ovve och Dagge så satte jag mig tillrätta på bussen efter alla hejdå kramar. Jag blev helt plötsligt jättetrött och tänkte att jag kunde sova gott hela vägen hem på bussen så jag gosade till mig på sätet så bra det gick och sedan blundade jag. Bussen åkte iväg och stannade sedan på nästa stopp, vilket var inlag. Och jag hör en röst.
''Det här är 742 va?''
Jag tänkte bara, nej, nej, nej, nej. Här hade jag tänkt sova och så kommer väl han också. Gubben som inte kan hålla tyst. Jag blundade och satte väskan på platsen brevd mig för att han inte skulle sätta sig där och sedan hörde jag hur han gick förbi mig, och han visslade på någon låt jag inte hade hört. Sedan knödde han på min stol och satte sig tillslut bakom mig och satt iprincip hela vägen och skrattade för sig själv, medans han inte pratade om det vanliga drabblet om politik, alla kommer få dödsstraff, samhället smulas sönder, barn och färger. Inget nytt idag, förutom skrattet, som skrämde mig lite till en början. Men jag tänkte mest på lilltjejen som satt mitt emot honom. Hon såg ganska rädd ut. Stackarn. Men, så blev det med den sovstunden, punkt, punkt, punkt. Nej, nu går jag och läser min underbara bok, Genom Dina Ögon, och sedan ska jag sova. Imorgon är det torsdag och alla vet vad det betyder...
Pannkakor!


Postat av: Frida G

Hahahahahahhahaha xD

PANGkakoooor ;D♥

2009-10-21 @ 22:52:07
Postat av: Olivia

hahahahha mats <3

2009-10-22 @ 15:05:01
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-