Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

lördag

Enda sedan jag kom hem från Olivia så har jag inte mått särskillt bra. Jag tror att jag bara är trött men jag brukar inte bli det efter en tjejkväll. Vi gick ändå och lade oss i skaplig tid och märkte inte ens när någon ringde på in mobil som låg precis brevid sängen klockan 03.36. Och jag ska säga er att man hör min ringsignal, jag har ju American Idiot. Inte speciellt diskret eller så. Men, som sagt, jag är sjukt seg och vill inte ens göra något just nu. Det blir en lördag hemma helt enkelt. Jag får leta upp någon bra film som jag kan titta på i alla fall, innan jag går och lägger mig.
Innan kom Sara upp för trappen och till mig. Hon frågade om jag mådde dåligt och jag sa att jag bara var lite trött. Hon gick ner igen och kom snabbt upp med en liten förpackning med godisar i.
''Emma, du får den här'' Sa hon. Åh, det är sådana stunder som man bara vill hoppa upp och ner av glädje. Så söt kan väl ingen syster vara? Ge bort sitt eget godis för mig, man blir ju blödig.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-