Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

kom med något nytt på riktigt

Rix Fm är så efter allt annat. De har börjat med ''Här är Erik Hassles helt nya låt 'Don't Bring Flowers', bara här på Rix Fm'' Jag orkar inte. Jag har lyssnat på den låten enda sedan Hurtful kom ut på alla radiostationer och jag blev helt förälskad i hans musik. Säg bara att det är en annan låt med Erik, istället för en ny. Sluta ljug i radio. Jag orkar inte.

Erik Hassle, hans röst, det är som balsam för själen.

Don't Bring Flowers



Wanna Be Loved                                   Bump In The Road
 
Obvious                                                Make It Home (Acoustic)
 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-